RUILEN EN RETOURNEREN
Elk HUISvanMO kadopakket wordt met veel zorg en liefde ingepakt en namens jou voegen we daar nog de opgegeven persoonlijke boodschap/felicitatie aan toe. We hopen natuurlijk dat alles naar wens is en dat de gelukkige ontvanger super blij is met het kado. Maar mocht een product toch niet aan de verwachting voldoen, heb je een opmerking of een vraag, of is er iets anders waardoor je niet helemaal tevreden bent, neem dan altijd even contact met ons op! We zoeken dan samen naar een passende oplossing. De wettelijke retourtermijn is 14 dagen en de verzendkosten voor de retourzending zijn voor jouw eigen rekening.
TE LATE LEVERING DOOR POSTNL
Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Normaalgesproken bezorgt PostNL binnen 1 à 2 werkdagen. Mocht dit onverhoopt langer duren dan zijn wij daar niet verantwoordelijk voor. Dit is heel jammer maar het is geen geldige reden om een bestelling retour te sturen.
BREUK OF BESCHADIGING
Daarnaast kan het helaas voorkomen dat een artikel tijdens het transport beschadigd of gebroken is. Heel vervelend natuurlijk. Ook dan vragen we je dit meteen aan ons te melden en een foto van het desbetreffende artikel door te mailen. In zo’n geval wordt het artikel natuurlijk zo snel mogelijk opnieuw op onze kosten naar jou toegestuurd.
E: info@huisvanmo.nl
T: 06 34053258